Επ. Καθηγήτρια Διά βίου μάθησης, δυναμικής ομάδας, εκπαίδευσης ενηλίκων του Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2808-603X
Google scholar: scholar.google.com/citations
(234 citations, h-index 10)
SCOPUS: www.scopus.com/authid/detail.uri
Website: scholar.uoa.gr/atsiboukli
Πτυχίο:
- Diploma in Education (DipEd), Institute of Education, Πανεπιστήμιο Λονδίνου/Πτυχίο Παιδαγωγικής, Ράλλειος Παιδαγωγική Ακαδημία Πειραιώς.
- Μεταπτυχιακό / University/ Thesis Title Institute of Education, Πανεπιστήμιο Λονδίνου. Θέμα Διπλωματικής Εργασίας (MA Thesis). Analysis of Alternative Choices in Career Decision-Making.
- Διδακτορικό/ University/ thesis Title Institute of Education, Πανεπιστήμιο Λονδίνου. Doctoral thesis: The construction and testing of an interactive model for understanding alcohol misuse in middle adolescence.
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων, Διά βίου μάθηση, Πρόληψη Εξαρτήσεων, Δυναμική Ομάδας.
Διδακτικό Έργο:
- Εκπαίδευση Ενηλίκων και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
- Διά βίου μάθηση: βασικές αρχές, θεωρίες και πολιτικές
- Δυναμική Ομάδας και Επικοινωνία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
- Διά βίου μάθηση και πρόληψη της χρήσης ουσιών.
- School-based drug prevention programmes
- ΠΜΣ Διαχείριση της Σχολικής Μονάδας και Διά Βίου Μάθηση, ΕΚΠΑ, Καινοτόμες Πολιτικές και Πρακτικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
- ΔΠΜΣ Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔΙΧΗΝΕΤ-ΕΑΑ), ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική.
- Διακρατικό ΔΠΜΣ Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση, ΕΚΠΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ, Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες- Κοινωνικός Αποκλεισμός και Διά βίου μάθηση.
- ΠΜΣ Εκπαίδευση STEM και Συστήματα Εκπαιδευτικών Ρομποτικών Διατάξεων, ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική.
- ΠΜΣ Κοινωνικές Επιστήμες και Ανθρωπιστικές Σπουδές στην Εκπαίδευση, ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική.
- ΠΜΣ Βιολογία-Χημεία, ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική.
- ΠΜΣ Εκπαίδευση Ενηλίκων [ΕΑΠ), Μεθοδολογία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Σύγχρονες προσεγγίσεις Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
- ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής, ΕΑΠ, Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον. Ανοικτή και Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση’
- ΔΠΜΣ Ποινικό Δίκαιο και Εξαρτήσεις, Νομική Σχολή ΑΠΘ-Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Εξαρτήσεις: Ειδικοί Πληθυσμοί. Πολιτικές Πρόληψης των Εξαρτήσεων-Έγκαιρης Παρέμβασης και Αγωγή Υγείας. Πρακτική Άσκηση σε Θεραπευτικές Δομές.
- ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας, ΕΣΔΥ Η εκπαίδευση στους οργανισμούς-Οργανισμοί μάθησης και αλλαγής. Δυναμική των Οργανισμών/Ηγεσία/Κλίμα/κουλτούρα. Ειδικά Θέματα Διοίκησης Μονάδων Αντιμετώπισης της Εξάρτησης.
Διακρίσεις / Υποτροφίες:
- Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης Μεταδιδακτορική Έρευνα (Post-Doc), Kings’ College.
- Economic and Social Research Council Μεγάλης Βρετανίας -Διδακτορικό (PhD), University of London
- Υπότροφος: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Κληροδότημα ‘Βέλιος Βαρώνος’- Master of Arts, University of London
- Eric Broekaert Award -European Federation of Therapeutic Communities
Ερευνητικά Προγράμματα:
- 2018-2020, MEDICI – Mapping the evolving digital inclusion landscape to support cohesion and integration. (LC -00943537- The European Parliament). http://medici-project.eu/, https://www.tavinstitute.org/projects/medici-mapping-digital-inclusion
- 2017-2019, Comanity - A Community Animateur’ Inclusive Training Programme for Youth, “Support for Policy Reform - Social inclusion through Education, Training and Youth”, Project number: 592182-EPP-1-2017-1-UK-EPPKA3-IPI-SOC-IN, https://erasmus-plus.ec.europa.eu/pt-pt/projects/search/details/592182-EPP-1-2017-1-UK-EPPKA3-IPI-SOC-IN
- 2009-2011, HBV-HCV-HIV: Three different and serious threats for European young people. A Network to study and face these challenges in the EU. Newsletter of November 2009, explaining the objectives, methodologies and expected outcomes of H-CUBE (20081207) Project. https://webgate.ec.europa.eu/chafea_pdb/health/projects/20081207/summary
- 2007-2010, Young and HIV: European network to arrange an innovative prevention campaign and to exchange good practices-experience in Europe (SUNFLOWER) (2007305) https://webgate.ec.europa.eu/chafea_pdb/health/projects/2007305/summary
- 2006-2008, BREAKOUT – An Interactive Learning Environment for Offending Prevention and Rehabilitation – 225844-CP-1-2005-1-UKGRUNDTVIG-G1, https://studylib.net/doc/7265046/reference, COMPENDIUM 2005, European cooperation projects, training courses and thematic seminars in adult education.
- 2001-2003, (HERO)- Health & Education Support for the Rehabilitation of Offenders European Commission -IST-2000-26724. https://www.tavinstitute.org/projects/hero-health-education-support-for-the-rehabilitation-of-offenders-2001-2003
- 2001-2003, Project SCIP-Αξιολόγηση και Εφαρμογή Εκπαιδευτικού Προγράμματος Αυτό-Ελέγχου για εξαρτημένους από ουσίες. European Commission Health and Consumer Protection Directorate General. http://www.essd-research.eu/documents/ESSD%20book%20of%20abstracts%202008.pdf
Κριτής Επιστημονικών Περιοδικών:
Επιπλέον Πληροφορίες:
- Παρουσιάσεις σε συνέδρια: 58
- Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών μεταπτυχιακών φοιτητών: 80
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:
- Babor T, Tsiboukli A, Hellman M, Bahji A. Ways to get a more balanced gender representation in addiction journals’ management and workforce. Nordic Studies on Alcohol and Drugs. 2023;0(0). doi:10.1177/14550725231181440
- Maria Smyrnaki, Mihalis Skoulas, Athina Liodaki, Dimitris Papadimitriou, Gerasimos Papanastasatos & Anna Tsiboukli (2023): Developmental pathways to pathological gambling and reasons for treatment seeking in a Greek rural sample. Journal of Substance Use. doi.org/10.1080/14659891.2023.2231558
- Anna Tsiboukli, Angelos Efstratoglou (2022). Active Labor Market Policies and Lifelong Learning in Greece. Adult Education Critical Issues, 2, 1, 33-44, doi.org/10.12681/aeci.30603
- Armaos, R., Cullen, J., & Tsiboukli, A. (2021). Innovative Digital and Experiential Blended Learning Non-Formal Programme for Community Animators: Lessons learned. Adult Education: Critical Issues, 1(1), 32-40. doi: doi.org/10.12681/aeci.28797
- Cullen, J. & Tsiboukli, A. (2019). Using Lifeworld Analysis to co-design a new role in youth work. Exartiseis, 32, pp.27-45. https://doi.org/10.57160/PKRP1155
- Armaos, R. & Tsiboukli, A. (2019). Medical students training needs and attitudes on substance abuse: implications for medical education in Greece. Drugs: Education, Prevention and Policy, 26, 6, 508-516, www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09687637.2018.1494133
- Tsiboukli, A. (2017). Greek crisis: Impact on drug treatment service. Nordic Studies on Alcohol and Drugs. Volume 32, Issue 3, pp. 333–337, journals.sagepub.com/doi/abs/10.1515/nsad-2015-0031
- Phillips, N., Kedraka, K., Tsiboukli, A. (2018). Learning Experiences of Post Graduate Students Completing A Course at the Hellenic Open University. International Journal of Innovation and Research in Educational Sciences, Vol.5, Issue 1, pp. 1-7. www.ijires.org/index.php/issues
- Tsiboukli, A., & Wolff, K., (2003). Using Focus group interviews to understand staff perceptions from training in the Therapeutic Community Model. Journal of Drugs Education, 33, 2, 143-157. doi.org/10.2190/FUK5-BQVL-R53W-4RG7
- Poulopoulos, Ch. & Tsiboukli, A. (1999). Sοciodemographic differences, patterns of use and drop-out from Greek Drug-free treatment programmes. DRUGS: education, prevention and policy, Vol. 6, No.1, 1999, 99-110. doi.org/10.1080/09687639997322