Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση

ΠΟΤΑΜΟΥΣΗ ΗΡΩ

Κοινωνιολογία/Θεατροπαιδαγωγική, Υπ. Δρ. Παν/μιο Αιγαίου

Η Ηρώ Ποταμούση έχει ολοκληρώσει το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πατείου Παν/μιου και παράλληλα το καλλιτεχνικό εργαστήρι εμψύχωσης ΑΝΙΜΑ.  Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο Warwick University της Μ. Βρετανίας στο “Theatre/Drama in Education” . Είναι υποψήφια διδάκτορας του Παν/μιου Αιγαίου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης με θέμα «Δημοκρατική Εκπαίδευση, Βιωματική Μάθηση, Θρησκευτική Συνείδηση & Μέση Εφηβεία». 

Έχει εργαστεί στην τυπική εκπαίδευση ως κοινωνιολόγος και θεατροπαιδαγωγός και στη μη τυπική εκπαίδευση έχει ειδίκευση στη δυναμική της ομάδας, τη συνεργασία και την ενδυνάμωση της ομάδας καθώς και την κοινωνική παρέμβαση και αλλαγή. Ως ερευνήτρια και επαγγελματίας, έχει συνεργαστεί με διάφορους οργανισμούς και πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, Πανεπιστήμιο του Warwick, Liverpool Institute of Performing Arts, Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης, Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland, Εθνικό Θέατρο, Θέατρο του Νέου Κόσμου, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Action Aid, ΚΕΘΕΑ). Από το 2019 είναι γενική διευθύντρια του Learn Inn ΕΚΠΑ, ενός φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (www.learninn.gr).

Διδάσκει στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) «Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική, και Εκπαίδευση» (Social Neuroscience, Social Pedagogy and Education) (Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α., Ιατρική Σχολή Ε.Κ.Π.Α. και Τμήμα Βιολογίας Ε.Κ.Π.Α.) στο πλαίσιο των «Βιωματικών Εργαστηρίων, Σεμιναρίων και Πρακτικών Ασκήσεων», με αντικείμενα: «Βιωματική μάθηση και κοινωνικoπαιδαγωγική παρέμβαση: Η συμπεριληπτική προσέγγιση" και «Τεχνικές κοινωνικοπαιδαγωγικής ευαισθητοποίησης» . Διδάσκει «Δυναμική της Ομάδας και Συνεργατικές Σχέσεις» και «Εμψύχωση στις Ευάλωτες και Ευπαθείς Ομάδες» στο πρόγραμμα Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. «Εκπαίδευση στην Εμψύχωση και Ενδυνάμωση Ομάδων» του Ε.Κ.Π.Α. 

Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, έχει συμμετάσχει ως συγγραφές σε τόμους και επιστημονικά βιβλία με θεματικές κοινωνικής παρέμβασης, θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων, έρευνας και βιωματικής μάθησης και συσχέτισης της δημοκρατικής εκπαίδευσης με τη θρησκευτική συνείδηση στην ελληνική εκπαίδευση. Είναι peer reviewer σε περιοδικά Εκπαίδευσης και Θεατροπαιδαγωγικής (Research in Drama Education – Taylor & Francis και The International Journal of Assessment and Evaluation - The Learner Research Network) και μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Εκπαίδευση & Θέατρο» του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.