Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση

ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Δρ., Κοινωνική Παιδαγωγική

Ο Στεφανίδης Γιώργος είναι διδάκτορας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) στην Κοινωνική Παιδαγωγική με έμφαση στην Ψυχική Ανθεκτικότητα. Είναι κοινωνικός παιδαγωγός και εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τα τελευταία 18 χρόνια . Έχει συνεργαστεί με πολλά ιδιωτικά και δημόσια σχολεία.  Από το 2009 μέχρι το 2022 ήταν δάσκαλος και συντονιστής στο ελληνογαλλικό σχολείο «Δελασάλ» στον Άλιμο. Τη χρονιά 2022-2023 συνεργάστηκε με τα εκπαιδευτήρια «Κωστέα – Γείτονα», έχοντας τον ρόλο τους συντονιστή. Από τον Σεπτέμβριο του 2023 εργάζεται ως σύμβουλος στο Κολλέγιο Ψυχικού.

Παράλληλα έχει εργαστεί ως ερευνητικό μέλος στο Πανεπιστήμιο Πειραιά από το 2012-2014, διενεργώντας το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science (SAILS).
Από το 2015 έως το 2021 υλοποίησε διδακτικό έργο σε υποχρεωτικά εργαστήρια του προπτυχιακού μαθήματος «Κοινωνική Παιδαγωγική: Θεωρία και Πράξη» με υπεύθυνη την Καθηγήτρια κ. Ηρώ Μυλωνάκου – Κεκέ. Από το 2023 συμμετέχει στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) «Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση» του ΕΚΠΑ, ως εξωτερικός συνεργάτης, υπεύθυνος για τα βιωματικά εργαστήρια, σεμινάρια, πρακτικές ασκήσεις, με αντικείμενο: «Ψυχική ανθεκτικότητα και Συναισθηματική Νοημοσύνη».

Οι βασικές του σπουδές είναι από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (Πτυχίο Δασκάλου, 2005). Οι μεταπτυχιακές του σπουδές περιλαμβάνουν μεταπτυχιακό στις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση & στην Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων, Πανεπιστήμιο Αθηνών (2ετές διατμηματικό MSc ανάμεσα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής και Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής) και Διδακτορικό από το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στον τομέα της Κοινωνικής Παιδαγωγικής με τίτλο «Κοινωνική Παιδαγωγική και Ενδυνάμωση της σχολική κοινότητας με την αξιοποίηση της διερευνητικής μάθησης και την υποστήριξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)»
Οι κύριες ερευνητικές του περιοχές είναι η Κοινωνική Παιδαγωγική, η Ψυχική Ανθεκτικότητα των μαθητών, η Ενδυνάμωση της Σχολικής Τάξης, η Διερευνητική Μάθηση και οι Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής – ομιλητής σε πάνω από 25 συνέδρια τόσο πανελλήνια όσο και διεθνή στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και είναι συγγραφέας σε ποικίλες ερευνητικές εργασίες. Έχει συγγράψει το κεφάλαιο με τίτλο «Ψυχική Ανθεκτικότητα» στο βιβλίο της Καθηγήτριας κ. Ηρώ Μυλωνάκου – Κεκέ με τίτλο «Σχολείο- Οικογένεια και Κοινότητα».

Έχει βραβευτεί από το Υπουργείο Παιδείας με το βραβείο «Ψηφιακού Διδακτικού Σεναρίου» τον Νοέμβριο του 2016 για την υλοποίηση πρότυπων διδακτικών σεναρίων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.