Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση

ΤΣΙΜΠΟΥΚΛΗ ΑΝΝΑ

Επ. Καθηγήτρια Διά βίου μάθησης, δυναμικής ομάδας, εκπαίδευσης ενηλίκων του Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α.

ORCID: orcid.org/0000-0003-2808-603X 
Google scholar: scholar.google.com/citations
(234 citations, h-index 10)
SCOPUS: www.scopus.com/authid/detail.uri
Website: scholar.uoa.gr/atsiboukli
 
Πτυχίο:

  • Diploma in Education (DipEd), Institute of Education, Πανεπιστήμιο  Λονδίνου/Πτυχίο Παιδαγωγικής, Ράλλειος Παιδαγωγική Ακαδημία Πειραιώς. 
  • Μεταπτυχιακό / University/ Thesis Title Institute of Education, Πανεπιστήμιο Λονδίνου. Θέμα Διπλωματικής Εργασίας (MA Thesis).  Analysis of Alternative Choices in Career Decision-Making.
  • Διδακτορικό/ University/ thesis Title Institute of Education, Πανεπιστήμιο Λονδίνου. Doctoral thesis: The construction and testing of an interactive model for understanding alcohol misuse in middle adolescence. 

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: 

Εκπαίδευση Ενηλίκων, Διά βίου μάθηση, Πρόληψη Εξαρτήσεων, Δυναμική Ομάδας.

Διδακτικό Έργο:

  • Εκπαίδευση Ενηλίκων και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
  • Διά βίου μάθηση: βασικές αρχές, θεωρίες και πολιτικές
  • Δυναμική Ομάδας και Επικοινωνία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων 
  • Διά βίου μάθηση και πρόληψη της χρήσης ουσιών.
  • School-based drug prevention programmes 
  • ΠΜΣ Διαχείριση της Σχολικής Μονάδας και Διά Βίου Μάθηση, ΕΚΠΑ, Καινοτόμες Πολιτικές και Πρακτικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. 
  • ΔΠΜΣ Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔΙΧΗΝΕΤ-ΕΑΑ), ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική. 
  • Διακρατικό ΔΠΜΣ Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση, ΕΚΠΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ, Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες- Κοινωνικός Αποκλεισμός και Διά βίου μάθηση. 
  • ΠΜΣ Εκπαίδευση STEM και Συστήματα Εκπαιδευτικών Ρομποτικών Διατάξεων, ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική. 
  • ΠΜΣ Κοινωνικές Επιστήμες και Ανθρωπιστικές Σπουδές στην Εκπαίδευση, ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική. 
  • ΠΜΣ Βιολογία-Χημεία, ΕΚΠΑ, Ψυχοπαιδαγωγική. 
  • ΠΜΣ Εκπαίδευση Ενηλίκων [ΕΑΠ), Μεθοδολογία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Σύγχρονες προσεγγίσεις Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
  • ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής, ΕΑΠ, Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον. Ανοικτή και Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση’
  • ΔΠΜΣ Ποινικό Δίκαιο και Εξαρτήσεις, Νομική Σχολή ΑΠΘ-Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Εξαρτήσεις: Ειδικοί Πληθυσμοί. Πολιτικές Πρόληψης των Εξαρτήσεων-Έγκαιρης Παρέμβασης και Αγωγή Υγείας. Πρακτική Άσκηση σε Θεραπευτικές Δομές.
  • ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας, ΕΣΔΥ    Η εκπαίδευση στους οργανισμούς-Οργανισμοί μάθησης και αλλαγής. Δυναμική των Οργανισμών/Ηγεσία/Κλίμα/κουλτούρα. Ειδικά Θέματα Διοίκησης Μονάδων Αντιμετώπισης της Εξάρτησης.

Διακρίσεις / Υποτροφίες:

  • Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης Μεταδιδακτορική Έρευνα (Post-Doc), Kings’ College.
  • Economic and Social Research Council Μεγάλης Βρετανίας -Διδακτορικό (PhD), University of London
  • Υπότροφος: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Κληροδότημα ‘Βέλιος Βαρώνος’- Master of Arts, University of London
  • Eric Broekaert Award -European Federation of Therapeutic Communities

Ερευνητικά Προγράμματα:

Κριτής Επιστημονικών Περιοδικών:

Επιπλέον Πληροφορίες:

  • Παρουσιάσεις σε συνέδρια: 58
  • Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών μεταπτυχιακών φοιτητών: 80

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

  • Babor T, Tsiboukli A, Hellman M, Bahji A. Ways to get a more balanced gender representation in addiction journals’ management and workforce. Nordic Studies on Alcohol and Drugs. 2023;0(0). doi:10.1177/14550725231181440
  • Maria Smyrnaki, Mihalis Skoulas, Athina Liodaki, Dimitris Papadimitriou, Gerasimos Papanastasatos & Anna Tsiboukli (2023): Developmental pathways to pathological gambling and reasons for treatment seeking in a Greek rural sample. Journal of Substance Use. doi.org/10.1080/14659891.2023.2231558
  • Anna Tsiboukli, Angelos Efstratoglou (2022). Active Labor Market Policies and Lifelong Learning in Greece. Adult Education Critical Issues, 2, 1, 33-44, doi.org/10.12681/aeci.30603
  • Armaos, R., Cullen, J., & Tsiboukli, A. (2021). Innovative Digital and Experiential Blended Learning Non-Formal Programme for Community Animators: Lessons learned. Adult Education: Critical Issues, 1(1), 32-40. doi: doi.org/10.12681/aeci.28797
  • Cullen, J. & Tsiboukli, A. (2019). Using Lifeworld Analysis to co-design a new role in youth work. Exartiseis, 32, pp.27-45.  https://doi.org/10.57160/PKRP1155
  • Armaos, R. & Tsiboukli, A. (2019). Medical students training needs and attitudes on substance abuse: implications for medical education in Greece. Drugs: Education, Prevention and Policy, 26, 6, 508-516, www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09687637.2018.1494133
  • Tsiboukli, A. (2017). Greek crisis: Impact on drug treatment service. Nordic Studies on Alcohol and Drugs. Volume 32, Issue 3, pp. 333–337, journals.sagepub.com/doi/abs/10.1515/nsad-2015-0031
  • Phillips, N., Kedraka, K., Tsiboukli, A. (2018). Learning Experiences of Post Graduate Students Completing A Course at the Hellenic Open University. International Journal of Innovation and Research in Educational Sciences, Vol.5, Issue 1, pp. 1-7. www.ijires.org/index.php/issues
  • Tsiboukli, A., & Wolff, K., (2003). Using Focus group interviews to understand staff perceptions from training in the Therapeutic Community Model. Journal of Drugs Education, 33, 2, 143-157. doi.org/10.2190/FUK5-BQVL-R53W-4RG7
  • Poulopoulos, Ch. & Tsiboukli, A. (1999). Sοciodemographic differences, patterns of use and drop-out from Greek Drug-free treatment programmes. DRUGS: education, prevention and policy, Vol. 6, No.1, 1999, 99-110. doi.org/10.1080/09687639997322