Η Στέλλα Φωτιάδη είναι χορεύτρια/performer, χορογράφος, ιδρύτρια της ομάδας Still Pilgrim Paradox και δραστήρια εκπαιδευτικός χορού, με ειδίκευση στον σύγχρονο χορό, τον αυτοσχεδιασμό και τη δημιουργική κίνηση για παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Διδάσκει σε σχολές, στούντιο χορού, σχολεία, καθώς και ως εξωτερικός συνεργάτης του ΔΠΜΣ “Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική, και Εκπαίδευση” του ΕΚΠΑ, στο πλαίσιο των βιωματικών εργαστηρίων του προγράμματος και με αντικείμενο την “κοινωνικοπαιδαγωγική συμπερίληψη μέσα από την αξιοποίηση του χορού”. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει ως προσκεκλημένη εισηγήτρια στη διαθεματική εβδομάδα του ΤΕΑΠΗ του ΕΚΠΑ με θέμα τον χορό στην εκπαίδευση (2022) και στην εβδομάδα καλών πρακτικών του ΔΠΜΣ “Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και της Πληροφορίας για την Εκπαίδευση” του ΕΚΠΑ με θέμα την ενσώματη μάθηση στη σχολική εκπαίδευση με χρήση ψηφιακών τεχνολογιών (2023).
Είναι απόφοιτη της ανώτερης επαγγελματικής σχολής χορού Ραλλού Μάνου (2006), του τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του ΕΚΠΑ (2007) και δευτεροετής μεταπτυχιακή φοιτήτρια του ΔΠΜΣ “Τεχνολογίες της Επικοινωνίας και της Πληροφορίας για την Εκπαίδευση” το οποίο υλοποιείται με τη συνεργασία του τμήματος ΤΕΑΠΗ (ΕΚΠΑ), του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Πέρα από τις σπουδές της στον χορό, μαθήτευσε δίπλα σε έναν μεγάλο αριθμό καταξιωμένων δασκάλων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Έχοντας δουλέψει ως χορεύτρια/performer με διάφορους/ες χορογράφους και ομάδες (LaborGras, Howard Katz, Jessica Jobaris, Sybille Mueller, Willie Dorner, Aletta Collins/Εθνική Λυρική Σκηνή, Θέατρο του Πανικού, Στέλλα Ζάννου, Αποστολία Παπαδαμάκη, Εθνική Λυρική Σκηνή, Μαριέλα Νέστορα, Μάρω Γρηγορίου, χοροθέατρο Δαγίπολη, Ανδρονίκη Μαραθάκη), και έχοντας κάνει μία σειρά από ανεξάρτητες χορογραφικές δουλειές, ίδρυσε το 2013 την ομάδα σύγχρονου χορού Still Pilgrim Paradox. Η ομάδα έχει υλοποιήσει μέχρι στιγμής τρεις παραγωγές χορού (“Hands/Χέρια”, “Unspoken”, “Seeking Bliss”) και το videodance “Whispers and Wishes”, το οποίο προβλήθηκε σε διεθνή φεστιβάλ videodance.
Το ερευνητικό της ενδιαφέρον κινείται γύρω από τους τρόπους διεύρυνσης της απήχησης της τέχνης του χορού, τόσο καλλιτεχνικά όσο και εκπαιδευτικά, δίνοντας τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερη έμφαση στο νεανικό κοινό, καθώς και γύρω από τη διεπιστημονική σύνδεση του χορού με άλλα αντικείμενα, κατά κύριο λόγο στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Από το 2019 έως και σήμερα, σχεδιάζει και υλοποιεί με την ομάδα της εκπαιδευτικά και καλλιτεχνικά προγράμματα (“What if we just dance?”, “Dancing, rolling, spinning, flying”, “Here I am.Dancing”, “We are all dancers”) για παιδιά και εφήβους/σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υπό την αιγίδα και με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού, σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας Χορού Ντάνκαν, την υποστήριξη του Flux Laboratory Athens (2021) και έχοντας λάβει για δύο χρονιές την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας. Τα προγράμματα αυτά στοχεύουν, πέρα από το να φέρουν τα παιδιά σε επαφή με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία, να καλλιεργήσουν ένα πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής εντός σχολικού περιβάλλοντος. Περιλαμβάνουν μια παράσταση χορού με μια ακόλουθη ανοιχτή συζήτηση ανατροφοδότησης, εμπλουτισμένη με στοιχεία συνεργατικής μάθησης και κινητικού αυτοσχεδιασμού.
https://stillpilgrimparadox.gr/