Εκπαίδευση κα κατάρτιση:
- Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία (ΚΕ.ΨΥ.ΣΥ. Αθήνα)
- Μετα-διδακτορικό (Postdoc), Τμήμα Θεολογίας, Τομέας Ηθικής & Κοινωνιολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
- Διδακτορικό (Ph.D in Psychoanalytic Studies), University of Essex, U.K.
- Πτυχίο Ιατρικής, Ιατρική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (MBBS)
- Ειδική Εκπαίδευση: Freudian Psychology, University of Essex, U.K.
- Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών, άριστη γνώση, δημιουργία ιστοσελίδων
- Ξένες γλώσσες: Αγγλικά: Ph.D level
- Σπουδές Μουσικής: Πιάνο, Ανωτέρα Τάξη & Θεωρία Μουσικής, Εθνικό Ωδείο
Εργασιακή και διδακτική εμπειρία:
- Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία, Λονδῖνο (2012 - σήμερα)
- Επισκέπτης Λέκτορας με διδακτικό έργο σε θέματα Κοινωνικής Ψυχιατρικής, Συμβουλευτικής Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Ποιμαντικής:
- University of Helsinki (2008, 2011, 2014)
- University of Essex (2010, 2011)
- Orthodox Christian Study Society, University of Oxford (2015)
- Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (2016, 2017, 2020–21)
- Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2016–2022) στο διατμηματικό μεταπτυχιακό: «Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση».
- Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών: Research forum: Theology and Psychoanalysis (2021–22)
- University of Tartu/Estonia (2023), Social Theology and Psychology
Δημοσιεύσεις (επιλογή):
- Tympas, G. C. (2022). ‘Trust and Faith: a perplexing relationship from spiritual and psychological angles’, in Eudoxia Delli & Vasileios Thermos (eds) (under publication).
- Tympas, G. C. (2021). ‘Discussing epistemology and methodology for bridging the gap between patristic anthropology and psychoanalytic thought’, in Eudoxia Delli & Vasileios Thermos (eds) Soul and Psyche as a Surprise, St Sebastian Orthodox Press, pp. 61–82.
- Τύμπας, Χρ. Γρ. (2020). Φιλοκαλία. Επιτομή. (Επιλογή κειμένων, εισαγωγή, μετάφραση), Αρμός, Αθήνα (σ. 320).
- Tympas, G. C. (2019). ‘Truth in the letters of St John the Theologian’, Journal of the Orthodox Fellowship of St John the Baptist, vol. 73 (2019) pp. 18–31.
- Τύμπας, Γρ. Χρ., Καλλιακμάνης, Βασ. (2019), «Ορθόδοξη Λατρεία καί Kατήχηση στα Ψηφιακά Μέσα. Εκκλησιολογικές αρχές και σύγχρονη πραγματικότητα», Θεολογία 90, 2019 (3): 77–99.
- Tympas, G. C. (2019). ‘Of Shamans, Confessors and Psychotherapists: Challenges to repentance and confession in the light of the modern and post-modern shift towards a ‘psychological’ society’. Ιn: Muse, St. &. Thermos, V. (eds): Words into Spirit. Pastoral Perspectives on Confession, St Tikhon’s Monastery Press, South Canaan, Pensylvania.
- Τύμπας, Γρ. Χρ. (2018). Ρους Αυτογνωσίας. Ιχνηλατώντας Ρίζες Ψυχικής Παθολογίας και Ταυτότητος, Αρμός, Αθήνα 2018 (p. 432)
- Tympas, G. C. (2016). ‘Maximus’ vision of ‘one Logos in many logoi’ and Hegel’s ‘progressive consciousness’: Understanding the ‘real’ through consciousness and history’. Ιn: Mitralexis, S (ed): Mustard Seeds in the Public Square. Between and Beyond Theology, Philosophy, and Society, Vernon Press 2017.
- Τύμπας, Χρ. Γρ. (2015). «Άγχος και ψυχολογικό τραύμα στην εφηβική ηλικία. Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων. Δρόμοι Ψυχής 10: 66-74.
- Tympas, G. C. (2014). Carl Jung and Maximus the Confessor on Psychic Development. The dynamics between the psychological and the spiritual, London and New York: Routledge (pp. xvii + 204).
- Tympas, G. C. (2013). ‘The ‘psychological’ and the ‘spiritual’: Αn evolutional relationship within an ontological framework. A brief comment on Jung’s Self’. International Journal of Jungian Studies (Taylor and Francis), 5:3, 193-210. DOI:10.1080/19409052.2013.795181.
Eπιστημονικά – Eρευνητικά Eνδιαφέροντα:
- Συμβουλευτική, διαπροσωπικών σχέσεων, εθισμού και κακοποίησης.
- Συμβουλευτική στην επικοινωνία, δυναμική ομάδων και κοινωνική εκπαίδευση. Τύποι προσωπικότητας και τύποι επαγγελματικού προσανατολισμού.
- Ατομική συμβουλευτική-ψυχοθεραπεία
- Ανάλυση δυναμικής κοινωνικών δικτύων μέσα από την Θεωρία αρχετύπων (Carl Jung) και τύπου προσωπικότητας κατά τον J. Holland
- Συνεργασία με το ΔΠΜΣ, «Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση».